1. Název
Obec Hrádek
2. Důvod a způsob založení
Obec Hrádek (dále jen obec) vznikla jako územní samosprávná jednotka v souladu s § 1 zákona č. 367/1990 Sb., v platném znění. Podle současného platného právního předpisu – zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, je obec základním územním samosprávným společenstvím občanů; tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce. Je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek a vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývajících. Je tedy právnickou osobou ve smyslu § 18 odst. 2 písm. c) zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, a to právnickou osobou s plnou právní subjektivitou.
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obec Hrádek
Hrádek 16
671 27 Hrádek u Znojma
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obec Hrádek
Hrádek 16
671 27 Hrádek u Znojma
4.3 Úřední hodiny
Pondělí | 7:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 | úřední den |
Úterý | 7:00 - 11:30 | 12:30 - 15:30 | |
Středa | 7:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 | úřední den |
Čtvrtek | 7:00 - 11:30 | 12:30 - 15:30 | |
Pátek | 7:00 - 11:30 | 12:30 - 14:00 |
4.4 Telefonní čísla
kancelář: +420 515 275 186
Starosta:
kancelář: +420 515 275 231
mobil: +420 606 704 210
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Místostarosta:
mobil: +420 723 200 599
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
4.5 Čísla faxu
fax: +420 515 275 186
4.6 Internetová adresa stránky
4.7 Adresa e-podatelny
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
4.8 Další elektronické adresy
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
5. Případné platby lze poukázat
Číslo účtu: 9923741, kód banky: 0100
Komerční banka Znojmo
6. IČ
00292869
7. DIČ
CZ00292869
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
8.3 Závěrečný účet
9. Žádosti o informace
Pro získání potřebných informací kontaktujte úřad obce nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
10. Příjem žádostí o dalších podání
Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím je možno podat:
- Písemně
- Osobně
- E-mailem
- Elektronickým podáním
- Telefonicky
11. Opravné prostředky
Opravné prostředky proti rozhodnutí obecního úřadu
Opravné prostředky se podávají prostřednictvím obecního úřadu, který napadené rozhodnutí ve správním řízení vydal, a to ve lhůtě uvedené v poučení tohoto rozhodnutí, a za podmínek stanovených v zákoně, na jehož základě bylo příslušné rozhodnutí vydáno.
Proti opatření, které má charakter rozhodnutí ve správním řízení, nelze podávat opravné prostředky, ale je možné učinit podání, které dle obsahu projedná zastupitelstvo obce nebo starosta.
Opravné prostředky proti rozhodnutí orgánů obce
Opravné prostředky proti rozhodnutí starosty a zastupitelstva obce učiněné ve správním řízení se podávají prostřednictvím podatelny obecního úřadu, a to ve lhůtě uvedené v poučení tohoto rozhodnutí a za podmínek stanovených v zákoně, na jehož základě bylo příslušné rozhodnutí vydáno.
Proti opatřením zastupitelstva obce v samostatné i přenesené působnosti, která odporují zákonu, lze kdykoli podat ústně či písemně návrh na pozastavení výkonu tohoto opatření Krajskému úřadu Jihomoravského kraje.
Proti ostatním úkonům orgánů obce opravné prostředky nejsou.
Soudní přezkoumání
Došlo-li rozhodnutím obce ke zkrácení fyzické či právnické osoby, lze podat v souladu s §47 a násl. zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu v platném znění, žalobu k příslušnému soudu, případně v souladu s čl. 87 odst.1 písm.d) Ústavy ČR ústavní stížnost k Ústavnímu soudu.
12. Formuláře
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
- 50,- Kč – poskytnutí údajů z informačního systému,
- 50,- Kč - sdělení vlastníku objektu (na zákl. písemné žádosti) o jménu, příjmení a datu narození občana, k němuž vede ohlašovna údaj o místě trvalého pobytu, odpovídající adrese objektu.
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
16. Licenční smlouvy - nepoužívají se
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Informace poskytnuté na základě žádosti
18. Seznam organizací
Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu:
- Základní škola a Mateřská škola, Hrádek, okres Znojmo, příspěvková organizace